© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 7

09 november 2014

Tivoli 3 - DOSL 3 (2-1)

Door onze redacteur Pascal Janssen Alweer winst voor ons. In een gelijkopgaande strijd trokken wij aan het langste eind omdat de tegenstander niet wist te scoren. Toch kwamen wij op achterstand door een ongelukkige eigen goal van Stubbske. Een voorzet vanaf links werd door hem binnen getikt in een poging de bal weg te werken. Via een prachtige aanval door het midden over 4 schijven maakte Petje de gelijkmaker. Hans legde de bal goed af en Petje schoot vanaf een meter of 25 de bal schitterend in de kruising. Daarna gebeurde er weinig tot de rust. In de 2e helft zakten wij wat verder in en het gevaar kwam vooral van de snelle en balvaste nieuwe man, Valentin. Eddy voorkwam een tegengoal door goed mee te lopen en de bal binnen de 16 aan de tegenstander te ontfutselen. Na een domme overtreding op Jaffa binnen het strafschopgebied kon DOSL verder met 10 man. Hans schoot de toegewezen penalty onberispelijk binnen. Even daarvoor was “De Beast” ook al dicht bij een treffer maar Dion stond in de baan van zijn schot en redde onbedoeld op de doellijn. Een mooie en verdiende overwinning brengt ons nu al op 15 punten uit 7 wedstrijden.